Linnea Lucia Engström

2016-01-08
00:39:00

Sagan kommer få ett lyckligt slut, för jag kommer komma över dig till slut
Så mycket tankar som snurrar.. När folk fortsätter göra en besviken. Söndag måndag tisdag och onsdag var hur bra som helst och de va så skönt att slippa va ensam. Men sen ba vänder de och blir de nå slags mellanläge så man varken vet ut eller in. Och en annan vill man hjälpa men han bara stöter bort en.. Vad man än gör blir de fel. Ska sluta bry mig så mycket om folk, ska lägga energi på mig själv och fokusera på att jag ska må bra. Just nu känns de som man kommer vara singel resten av livet men nånstans försöker jag hoppas på att de finns någon där ute som jag är menad för. Jag ska bara komma underfund med vem det är... 
Behöver verkligen sova men svårt när man hostar så mycket. Men umgås och sover man med sjuka personer så får man skylla sig själv att man blir smittad haha. Hoppas jag orkar ta mig igenom dagen på jobbet imorgon, och även kvällens galenskaper. Puss 
Världens bästa som fyller år idag. 

Från festen i rone, bästa A som hjälpte mig och välja kläder ;) OCH hämtade mig, gratis. 











Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: