Linnea Lucia Engström

2016-01-10
12:53:18

Slutet på det som vart
Men början på något nytt. Nu stänger jag det gamla kapitlet och börjar på ett nytt. Med människor som får mig att må BRA, inte bara tänker på sig själva, eller inte tänker alls för den delen. Som får be om ursäkt gång på gång. Varför ens bete sig så man behöver be om ursäkt hela tiden? Inte okej. Jag är fan klar med de nu, jag förtjänar så jävla mycket bättre. Jag tänker inte ta fler förlåt nu. Du är borta. Och de känns inte ens jobbigt? Jag har kommit så mycket längre än jag tror, tur jag har så underbara vänner som finns för mig i alla lägen och ställer upp. 

Hade en asbra kväll med er igår, kom i säng halv 5, efter massa sladdande och punktering och massa haha. De bästa var myset, vi alla hade kunnat somna i jockes bil haha. Tycker om er så mycket, mina bästa. Är så tacksam att jag lärt känna er och att jag får ha er i mitt liv, ni gör livet så mycket roligare att leva. Och tur man packade väskan igår, misstänkte att jag inte skulle sova hemma och rätt hade jag. Så skönt med sovsällskap, känner mig inte ensam längre. 

Tur man har folk som ställer upp och alltid finns där, och som VILL vara med mig. Inte hittar massa ursäkter för att inte behöva vara med mig... Sånna personer är jag som sagt klar med. Och igår fick jag det tydligt klart för mig vilka personer det är. Eller en person iaf. Men bra att jag till slut insåg det, innan jag drogs in i nåt som bara hade gått åt helvete. Nu är jag ung, fri och glad och tänker leva livet, på riktigt. Och ingen ska få säga till mig vad jag får göra eller inte. Nu jävlar ska jag bli lycklig, på riktigt. Leva livet, med mina underbara personer i min närhet. Ni som alltid får mig att le och skratta så magen krampar. Ni <3 
Tänk om du skulle inse. Men när du kommer inse är jag långt borta från dig, borta, och det kommer göra ont för dig. Precis lika ont som de gjort för mig. Men jag är klar nu, nu är de din tur att ha ont. 

Inatt, inatt ska jag komma över dig 
Hur kommer de kännas när jag är över dig?
Inatt, inatt ska jag komma över dig
Är de skönt, att jag är över dig? 🎶

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: