Linnea Lucia Engström

2016-01-12
00:15:04

Young, wild and free
Rubriken stämmer så bra på mig. Nu jävlar, nu ska jag leva livet på riktigt. Göra alla misstag och röja runt. Jaga killar, bli jagad, bli kär. Allt man gör när man är ung och fri. Nu finns de inget som stoppar mig längre. The time of my life kommer jag väl beskriva de som sen haha. 

Ser fram emot morgonkvällen så mycket! Ska träffa en viss person och han får mig alltid att må bra, jag ler bara jag ser honom. Kommer gå och kolla på klockan hela dagen imorgon och bara vänta på att de ska bli kväll haha. Sen blir de nog att sova kvar om allt går som planerat. Så mycket jag är i stan nu så kan jag snart flytta in haha. Det får bli nästa projekt. Naj nu ska jag sova så de fortare blir morgon och desto fortare blir kväll <3 
PUSS
Bästa bruda

blod är tjockare än vatten 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: