Linnea Lucia Engström

2016-07-01
13:38:41

Reunion

Nu har jag haft några bra kvällar och kommer få en rolig helg, så allt börjar bli stabilare igen. Folk säger att jag är stark, så jag måste bara inse det själv också. Det som inte dödar en stärker en, så jag borde vara riktigt stark efter allt jag har fått gå igenom. Allt händer av en anledning, det vet jag. Och i tuffa tider får man se vilka som är ens riktiga vänner, vilket har varit väldigt tydligt nu. Så nu är det nya tider, med en lång sommar som väntar. Är så taggad! På söndag kommer Ronja hem från Tyskland med all min alkohol så det ser man fram emot också. Och ikväll blir det lite återförening med dom jag spenderade typ varje helg med förra våren. Så skönt att man har fullt upp.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: