Linnea Lucia Engström

2011-12-05
22:48:18

I like how it feels
Hej, som ni kanske läste i mitt förra inlägg har jag varit på julbord med sudrets hockey (a-laget, juniorerna, ledarna och en massa). Blev lite kaos för min lillebror lackade ur precis innan vi skulle åka och då ville han inte följa med, så vi åkte utan honom, alltså fick Fredrik vara hemma med honom. Vi plockade upp Kalle och Chanti på vägen, och sen när vi kommer fram ringer min lillebror och vill att mamma ska hämta honom. Hon åkte hem igen och jag och Amme gick in och väntade, men sen kom hon aldrig tillbaka. Panik! Svarar i telefonen gör hon inte heller.

Sen när alla har satt sig kommer hon, och Gabbe dårå. Min söta Ina var också där, så satt med henne som tur var! Var ganska mycket folk där, 3 långlånglånglångbord. Dom hade nåt lotteri och då valde vaktmästaren vem som vann och inte, och mamma vann, eller hennes lott vann men han bestämde att hon inte vann. Haha sucker. Men jag, mina småsyskon och Ina vann! Jag fick en stickad pingvin eller snögubbe eller vad det var, och Ina fick en illgrön vattenflaska. Haha!

PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: