Linnea Lucia Engström

2011-12-21
20:36:23

21/12-11
Hej på er! Nu är granen klädd! Längtar efter julklapparna som kommer ligga där under kan jag säga. Imorgon ska hela familjen in till stan och handla de sista julklapparna, trodde jag var klar men har 7 personer kvar. Yeyyy. Nu har mamma lovat att se film med mig, så bäst för henne att hon gör det nu! Just det, har glömt bort att jag har jullov :S Men nu blev jag glad!

Glömde också säga igår att jag fick tre julklappar av mina söta vänner i skolan, en ring, örhängen och ett armband. Tack så jättemycket!

PUSS


det röda glittret som hänger där hängde Amme dit, och det är lugnast att låta det hänga kvar där. Annars kommer hon nog och slår mig när jag sover.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: