Linnea Lucia Engström

2011-12-27
18:05:26

be mine
Hejsan! Har inte gjort så mycket idag men varit och åkt skridskor. Spelade match med Hannes, Adam och Simon plus Isak och Gabbe, man känner sig inte alls dålig naj! Haha pinsamt. Vet inte vad jag ska göra ikväll heller, måste väl börja förbereda för min stockholmsresa egentligen. Jag ska ha med mig väldigt mycket grejer, alla julklappar!

Igår var Victoria här och vi var barnvakt. Först såg vi en skräckfilm, har nästan aldrig varit så rädd! Vi har fönster överallt och så small det till ute i hallen och det var olåst, PANIK. Och Gabbe och Amme pratade i sömnen, hon skrek NEA ashögt helt plötsligt. Men det var kul... Sen var det ju JVM mitt i natten också och vi såg hela matchen! Värt.

PUSS


jag nu!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: