Linnea Lucia Engström

2011-12-10
20:43:14

färgat håret
Skulle varit i Ljugarn nu men det fucka upp sig med skjuts så nu sitter jag här. Kul.

Victoria sov här igår, vi var på hockey och lite sådär. Hade en galet kul kväll säger jag bara! Är det någon som använder den här? När jag vaknade imorse var hela familjen plus Victoria borta, men min farmor gick där och städade och väntade på att jag skulle vakna. Hon drog iväg med mig upp på Hemse där vi gjorde lite ärenden sen åkte vi till stan och såg när Gabbe och Amme spelade hockey. Gabbe gjorde 17 mål. Tufft. Nu på kvällen har jag färgat håret! Som sagt skulle jag till Ljugarn ikväll dårå, men nu vet jag inte vad jag ska göra. Hoppas ni har en roligare kväll!

PUSS


blev ingen bra bild alls, men i verkligheten fick håret en varmare röd ton iaf!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: