Linnea Lucia Engström

2011-12-06
21:25:30

Forever alone
Verkade bli nåt knas med inlägget jag skrev igår, men nu är det publicerat iaf!

Tisdag idag = ledig imorgon. Men Gabbe är sjuk så mamma försöker övertala mig att han ska vara hemma med mig imorgon. Tack?! Kommer också bli sjuk då ju. Vi får se hur det blir, han är ju inte så hemsk faktiskt. Känner mig ganska lonely nu för alla sover?! eller Fredrik är iväg men mamma somnade på soffan för någon timme sedan med dom andra. Speedad familj man har. Fick finbesök av Kalle och Chanti förut, woho, men förutom det och ha tränat har jag inte gjort ett skit ikväll, ganska skönt faktiskt. Ska nog snart lägga mig och se OTH tror jag. Ligger efter med sömnen fortfarande! Har inte tid att sova. Kommer säkert sova bort hela dagen imorgon.

PUSS





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: