Linnea Lucia Engström

2011-12-05
10:21:32

Förlåt
Förlåt för dåligt bloggande, har haft fullt upp. I lördags var jag i stan med Diana och Paulina, Diana visste inte att jag var i Stockholm så jag och Paulina överraskade henne lite. Hon verkade bli glad iaf! Skulle julhandla men handlade väl mest till mig själv, ops. På kvällen skulle jag varit med Paulina men det blev inte så, så umgicks med familjen. Länge sen jag verkligen bara var hemma med stockholmsfamiljen.
På söndagen fick jag äntligen umgås med Selina (syster) också, inte så länge dock men nån timme! Sen åkte jag till stan och träffade Hanna, typ 2 år sedan sist. Men var galet kul att träffa henne igen, mycket att prata om. Tiden typ försvann så helt plötsligt skulle jag ta båtbussen till båten. Jag åkte hem med sudrets a-lag, hehe. Lika trevligt som alltid. Det är så skönt för då får man skjuts till Hemse också! Jag och Aime satt och kollade på One Tree Hill nästan hela båtresan, så tiden gick fort iaf. Hann se 3 avsnitt. Jag träffade två från klassen på båten också.
Kom hem vid halv 1 ungefär, lite halvläskigt för mamma skrek NEEEEEEJ helt random ashögt i rummet bredvid när jag stog och borstade tänderna, men tror hon drömde mardröm eller nåt. Okej, blev ganska rädd. Blev aspigg så kunde inte sova sen, men precis när jag håller på att somna kommer Amme in i mitt rum och tror att jag är mamma, så då blev man vaken igen. Inte kul. Ville inte till skolan idag men nu sitter jag här iaf, naturvetenskap. Hoppas dagen går fort. Ikväll blir det julmiddag med Sudret, Ina ska med också, tur det! Nej nu blev det jävligt långt känner jag.
PUSS
bild från i somras!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: