Linnea Lucia Engström

2011-12-17
19:27:28

fuckad kväll
Hej. Kom precis hem från stan, sov där och har handlat julklappar till hur många som helst! Som tur var hade jag Victoria som hjälpte mig. Frukost på SubWay blev det för vår del! Vi var också på min lillebrors hockeymatch i stan, han gjorde 4 mål haha. Det är lite kul för min halvpappa och hans svåger tränar de lagen som mötte varandra (alltså mötte gabbe vår kusin) och nu är alla här för att fira mamma. Så nyss var de "fiender" och nu typ bästa polare. Vet inte om ni fattade det där, menmen. Haha.

Igår var jag i Follingbo. Spårarde ur. Kortfattat kan jag säga att det blev bråk och det slutade med att en kompis till Victoria blev medvetslös. Dom var tvungna att göra hjärt & lungräddning när alla stog där runt omkring. Vi åkte därifrån när polisen och ambulansen kom. Men nu mår han bra iaf. Kvällen började jättebra, men slutade inte riktigt så som man ville.

Nu ska jag gå och vara social mot våra gäster, dom vet inte ens att jag är hemma!

PUSS


ignorera mig tack!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: