Linnea Lucia Engström

2011-12-24
11:42:55

GOD JUL
Tänka sig. God jul-dagen idag! Så får göra som alla andra och skriva god jul helt enkelt! Och vet ni vad?! Jag och mamma var på ett spinningpass nu på morgonen vid halv 9! PÅ JULAFTON?! vad gick snett där liksom? men vi blev "specialinbjudna" och mamma lyckades på något sätt få med mig. Stolt över mig själv nu efteråt iaf :D

Jag har öppnat tre paket än så länge, men har fortfarande ingen julkänsla. Hu. Nu hade jag och gabbe tänkt att ta en tupplur, jag somnade efter 2 igår och gick upp kvar i 8 så är lite halvt trött! Men han fastande framför datorn i min säng, spelar nåt jävla spel på högsta volym. Därför jag bloggar nu haha. Vi får se hur det blir. Men jag ser lite fram emot dagen iaf, vi ska ha en hockeyspelare som tomte :D

PUSS


Kommentar:
#1: ALVA

Haha det låter bra! God jul på dig finis :)

2011-12-24 @ 19:41:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: