Linnea Lucia Engström

2011-12-02
19:39:48

I Stockholm
Hej! Lång dag idag. Mamma åkte precis förbi när jag gick av bussen, så slapp gå hem i regnet (all kärlek till henne) och åkte även och köpte choklad sardiner till pappa i försenad (några månader bara) födelsedagspresent/farsdagspresent. Ni skulle sett hans min när han öppnade de nyss, han fattade inte att det var choklad! Söt :)

Men har stressat hela eftermiddagen idag verkligen för att hinna till flyget, plus att man hade idrott i skolan sista lektionen (basket) så tog ut mig ganska mycket känns det som. Fast ligger efter med sömnen som vanligt, var uppe och gick lite inatt haha. Men tänkte att jag skulle blogga lite innan jag går och dör i soffan, tror att Selina och Rasmus kommer snart så då måste man vara trevlig också. Livet är hårt.

Jag måste också säga lycka till till Ina och Agnes imorgon, vinn matchen nu!

PUSS





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: