Linnea Lucia Engström

2011-12-20
20:41:56

jullov

Jag har inte orkat blogga. Först och främst har jag inget internet på någon av mina datorer ?! sjukt irriterande. Och så har jag haft en del att göra, och varit lite krasslig. Idag var jag i skolan med feber och infektion i halsen men vad gör man inte för att få vara med på julavslutningen! Just det, jag har JULLOV nu! Kan inte fatta det bara. 

Det var en ganska rolig dag, fick höra mina lärare sjunga bland annat. Och en kille hade gjort om Carina Berg låten som han sjöng till vår cafeteria-Carina. Haha vackert. Nu har jag suttit och slagit in julklappar, men jag har fortfarande ingen julkänsla?! Snart går jag ut och planterar snö helt enkelt. Någon som är på?

PUSS


hatar det här mellantinget mellan sommar och vinter, kan det inte vara antingen eller?!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: