Linnea Lucia Engström

2011-12-31
14:57:38

sista inlägget 2011
Sitter och väntar på att mina naglar ska torka, ska kan lika gärna skriva ett sista inlägg då tänkte jag! Ett sista inlägg år 2011. Många andra sammanfattar året som varit så tänkte att jag kunde göra en kort lista över mitt år!

Året började med att jag fyllde 16, firade med kompisar!

I mars åkte jag skidor med niorna i min förra skola, ett resa jag aldrig kommer glömma! Roligt hade vi!

Sen var det dags för balen! det jag kommer ihåg från den natten är lite suddigt, men vet att vi hade så jävla kul.

Slutade 9an, och alltså grundskolan. Hejdå kompisar!

Flytt till Gotland

Sommarjobb hela sommaren och lärde känna en helt otrolig person, ingen mindre än Sofie!

Började på Donner, med min söta barndomsvän Ina. Lärt känna Agnes och Fanny också.

Fick tillbaka kontakten med Isabelle, och hon följde med mig till stockholm!

Och nu till sist sitter jag här och ska snart bege mig till Emma där även Paulina är för att fira det nya året, dom personerna som följt mig genom livet i vått och torrt. Kan inte bli så mycket bättre.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: