Linnea Lucia Engström

2011-12-01
21:01:05

Packning
Hej, håller på att packa inför imorgon. Jag har idrott i skolan, sen drar jag till Stockholm! Så det är det mycket som måste planeras. Det ska bli så kul att komma iväg, saknar alla stockholmsmänniskor så mycket! Imorgon ska jag ha familjekväll, hoppas Selina och Rasmus kommer. Sist jag var uppe var jag så mycket med Isabelle så ska försöka spendera mer tid med familjen nu.
Vad jag ska göra på lördag är lite hemligt än så länge, det är en person som läser bloggen som inte får veta något i förväg. Jag och P har en liten surprise!
På söndag ska jag träffa söta Hanna i stan och fika innan jag tar båtbussen ner till nynäshamn där jag träffar a-laget som jag ska åka med hem. Skönt med sällskap, dom är ändå så vana med mig (hehe). Hoppas båtarna går bara, för nu har den där jävla stormen kommit tillbaka verkar det som, och det skulle nog bli ännu värre. Men jag håller tummarna att hon Berit åker någon annanstans istället! Jag bloggar nog under helgen, men ni får ha en bra helg allihopa!

PUSS


saknar sommaren!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: