Linnea Lucia Engström

2011-12-30
00:39:26

sofie
Hej! som rubriken säger har jag varit med underbara Sofie hela dagen idag! Det har varit en helt perfekt dag, skrattar nog aldrig så mycket som när jag är med henne! Känns inte som att det gått 4 månader sen vi sågs sist. Mycket att ta igen! Vi var uppe och åkte skridskor en sväng med Gabbe och hans kompis, och vi körde match. För att inte spela hockey kan jag säga att jag och Sofie var grymma! Värsta passningspelet :D (eller inte) men det var jättekul iaf! Har varit vid henne ikväll också, och bara umgåtts. Helt makalös tjej den där Sofie, för underbar!

Nu har jag packat inför resan imorgon. Hela min väska är fylld med julklappar till familjen och kompisar så får nästan inte med mig några kläder upp = mycket shopping! Inte så sugen på att åka till Stockholm just nu, men det känns nog bättre imorgon.

PUSS


vi två i ett nötskal!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: