Linnea Lucia Engström

2011-12-09
12:36:26

storm
Ligger här och lyssnar på blåsten. Hur kan det blåsa så mycket?! Är inte i skolan idag för mådde inte bra när jag vaknade så valde att stanna hemma och sova! Har inte sovit den här veckan så tror att det kan bero på det. Såg lite snabbt på nyheterna imorse när jag var uppe att träd hade blåst omkull lite överallt i sverige osv, så vågar knappt kolla ut nu. Lovar att en bit av vårt tak har blåst av.

Det har varit en och städat här på morgonen, för att avlasta mamma lite, så har inte vågat gå ner. Jag skulle nog skrämma livet ur henne, hon visste inte att jag var hemma. Men det var bara bra, för då fick jag verkligen sova så mår bättre nu!

Kom på att jag glömde Hannes namn igår, du gjorde också min kväll! Glad att vi har fått tillbaka kontakten! <3

PUSS på er
det är en svan bakom mitt ben om ni undrar!

Kommentarer:

haha okej:) kanske är från skolan, man vet ju aldrig :)

2011-12-09 @ 12:38:56
#2: alva

Haha, gulle! :D Gillar din med!

2011-12-10 @ 16:18:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: