Linnea Lucia Engström

2011-12-25
23:41:23

the day after julafton
HEJ! har fått så mycket julklappar! mamma sa att jag inte skulle få så mycket för att jag fått tv dator och nytt rum nu under hösten men hon verkade ha fel eller ångrat sig. Fick mest saker av alla, så mina söta små syskon hatar mig nu.

Hela dagen idag har jag hållit på i mitt rum. Satt upp hylla, krokar och massa. Slagit in ännu fler julklappar. Plus bärt upp en soffa! och sorterat papper, det tråkigaste man kan hitta på att göra. Fyfan. Fast har varit på stranden idag också med mamma och Amme. Vi behövde luft så gick en promenad i Herta! Kallt som tusan.

Ni får bilder på allt imorgon, orkar inte ladda upp nu. Men ni kan få en på mig! Fick nå jävla ryck så sitter med ansiktsmask nu :D

PUSS på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: