Linnea Lucia Engström

2011-11-11
21:55:31

11/11-11
Hej igen

Är hemma från danssaken nu. Det gick asbra! Sminkade dock bara 4 barn (en av dom var min lillebror som jag övade på, grön blev han) men det var kul :D haha när jag och Victoria kommer dit säger mamma "aaa äntligen, nu kommer våra proffssminkare!" så alla ba "vaaaaa proffs?" så vi ba aaaa faaaast så duktiga är vi ju då inte hehe, har aldrig sminkat tigerbarn förut. Fick lite press där liksom, tack mamma. Och sen börjar dom babbla om att vi ska göra tigrar, zebror, elefanter, fjärilar osv, och jag kan knappt göra en katt. Victoria ba aa men det fixar vi. Ja. Fick testa lite på Gabbe först dårå, tur det säger jag bara. Fick 3 fjärilsbarn efter det, skönt att jag slapp elefanter iaf. Och vet ni vad som händer sen?! Jag och Victoria blev kvar och kollade på föreställningen, och efter det skulle mamma dela ut en massa presenter till folk som varit med och hjälp till. Jag sitter typ halvt borta och smsar, så hör jag mitt namn, men jag tänkte ju att det säkert var någon annan Linnea, men sen säger mamma Linnea igen, och Victoria. Satan det var jag. Så vi fick upp på den där scenen, för att vi hade hjälp till med sminket, det var ju inte lite folk heller. Men fick ett presentkort på Guld & Present, så nu blir det storshopping :D Sminkade ju bara 4 barn som sagt hehe men alltid okej med presenter! Nej, nu ska jag vara lite social mot min familj, ska upp och jobba imorgon så det blev inge stan för mig. Är helt slut efter dagen, spelade rugby och allt på jumpan, berättar mer om det imorgon! GALET säger jag bara.

PUSS
den gjorde jag, stolt!
mamma hoppade runt som en pingvin i slutet
mamma ser inte så läskig ut i verkligheten. Oliver är så söt! han hoppade runt på scenen och var en elefant, ni ser svansen och allt på bilden över.
Blev lite bautabilder nu men det får ni stå ut med!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: