Linnea Lucia Engström

2011-11-28
20:20:11

Dagens ros
Hej, har inte varit på så bra humör på eftermiddagen. En stor del av det berodde på min lillasyster. Blir helt galen på henne. När vi åkte skridskor försökte Jesper få mig på bättre humör, han lyckades faktiskt haha. Dagens ros till honom! Har också varit duktig att skicka in tre uppsatser, skönt att bli av med dom! Men fick veta idag att vi bara har psykologi en vecka till, sen får vi naturvetenskap igen hela dagen som vi hade innan höstlovet. Nån som vill döda mig? Jag och Ina funderade på att bli överkörda av en buss idag, hade varit sjukt värt. Jag är på nästa gång Inis!

Jag spelade in när Gabbe skrattade förut (torterade honom lite), han låter som Tommy i Pippi Långstrump när han sitter i bäcken och skrattar. Haha söt. Ni får videon.

PUSS


jag la mobilen på bordet så ni får se taket!

Kommentarer:
#1: ALVA

Haha, det är bra Linnea! Någon som bryr sig i alla fall! :D

2011-11-28 @ 21:36:23
#2: ISABELLE

hahahhahahahah!

2011-11-28 @ 22:36:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: