Linnea Lucia Engström

2011-11-10
14:00:55

Fönsterputs
Hej Ina och Fanny!
Har svenskalektion och är helt lost just nu DET VAR HÄROMDAN hahaha cp, men iaf. Har bytt blogg för att få en ny fresch start :) gillar mitt nya namn :) love :) SPÖE DRÄNGEN  så jävla rätt hahaha fan va flum det blir nu är inte såhär egentligen. Nej från och med nästa inlägg ska jag skärpa mig. Ina ska fixa en header till mig! right? Ser fram emot det <3 hahah gillar att jag har Fannys hörlur och sitter och halvt lyssnar på Dullan och Mjölkrapp. Man blir så fridfull av gotlänska. Nej nu fick vi ett till papper av svenskanna, dags och jobbe! Juste, ska på pump ikväll med Agnes, TAGGAD!
PUSS

Kommentarer:
#1: f

hahhahahahahhahahah jävla mongo linnea jag älskar dig knäppo! :D:D:D:D:D:D:D:D

2011-11-10 @ 18:45:31
#2: f

söt hund btw! ;)

2011-11-10 @ 18:46:37
#3: linnea

hahahahahaha jag kom in på min blogg nu, victoria är ett jävligt smart snille! :D :D :D

2011-11-11 @ 16:08:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: