Linnea Lucia Engström

2011-11-11
16:38:33

FREDAG
TJA

Har haft väldiga problem med bloggen säger jag bara, satt flera timmar igår och försökte komma in på bloggen men mailadressen fungerade inte! DAMP! hade även lite utbrott på samhällskunskapen idag men varken Ina eller Fanny kunde hjälpa mig?! enligt Emil satt dom och spanade in läraren :O men nu när jag kom hem hjälpte min lilla ängel Victoria mig, hon var så smart så hon förstod att jag hade skrivit olika adresser på bloggen och i hotmail, fatt man jo. Så nu är jag back! :D

Tänkte skriva ett inlägg igår, skulle på styrketräning halv 5 så hade lite halvt bråttom, och då är det ju självklart att mina träningsbyxor är borta! halvt panik där. Sen när mamma kommer hem visar det sig att hon har gömt dom inne i badrummet men då var det för sent att byta - så fick ta shorts mitt i vintern, ganska många som kommenterade efter när vi var vid ishallen för att hämta gabbe på hans träning. Men jag överlever. Efter det vet ni vad jag gjorde, satt HELA kvällen jätteosocial framför datorn för att lyckas komma in på bloggen. Men nejnej, så kul får man inte ha det.

Ska snart dra till Hemsegården för att hjälpa mamma att sminka barnen i hennes dansgrupp, alltså hon leder den, jag tror att dom ska vara tigrar! Askul :D får se om jag och victoria lyckas med det, eller om dansuppvisningen blir inställd! spännande, spännande.

PUSS





Kommentarer:
#1: ISABELLE

heeeeeeeeeeeej linneaaaaaaaa

2011-11-11 @ 18:55:54
#2: linnea

heeeeeeeeeeeeeej isabelleeeeee

2011-11-13 @ 18:54:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: