Linnea Lucia Engström

2011-11-19
20:54:07

GALET
Hejj, sitter här med Victoria. Vi bestämde oss för att ta en pluggkväll hemma hos mig ikväll, har inte blivit så mycket plugg än men det kommer! kanske :) jag var inne i stan med mamma tidigare idag, vi storhandlade på jysk hahah: täcke, påslakan, gardinhängare, andra gardinsaker, rullgardin, korgar, låda att ha i lådan i min garderob, skofack, ljuslykta, platsblommor, och ja, det var nog det!

Har varit på hockey också efter det, det var en helt galen match kan jag säga. Publiken typ lacka ur, och målvakten i andra laget fick också någon sakrans damp. Jag och Victoria var sjukt nervösa, först satt hon och nöp mig och sen vred hon om min jacka så min arm klämdes. Men det var för att vi satt med några som satt och skrek och höll på och då blir man garanterat jävligt nervös. Det går inte att förklara, GALET med stort G typ sammanfattar allting. Ni skulle varit där! Precis i slutet gör Sudret 6-5, så så slutade matchen. Tur det! Det var för jämnt ett tag, om ni undrar ;))) min lillebror har match imorgon vid 9, han har tjatat på mig hela veckan att jag och Victoria ska gå på den, känner att det är lite tvek på den.. Får se hur pigg man är imorgon! ha en bra kväll,

PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: