Linnea Lucia Engström

2011-11-21
20:42:04

Hard work work
Idag har jag hunnit med väldigt mycket! Var först i skolan och hade en lektion, det kändes så jävla ovärt att åka dit egentligen, slöseri med tid, men eftersom min snälla farmor kom och hämtade mig (annars skulle jag få vänta på bussen i 2 timmar) bestämde jag mig för att gå till skolan. Halva klassen var inte där kändes det som haha. Så hon hämtade mig vid 11, vi gjorde några ärenden, och sen blev det hemmagjord pizza! Vi köpte färdig deg, och sen när jag öppnade själva tuben eller vad man ska kalla det, vällde degen ut! jag blev sjukt rädd, för trodde typ den skulle vara hård eller nåt HEHE.

Sen köpte vi tyg och sydde gardiner och ett draperi för min garderob. Eller hon sydde, jag skrev en svenska uppsats! 2 a-4 sidor blev den! Jag valde ett lila tyg, resten av rummet är svart och vitt så behövde lite färg tyckte jag. Jag lägger upp en bild sen när allting kommer upp. Sen har jag tränat också, sprungit faktiskt. Känner mig duktig. Och nu har jag rensat i mitt rum för att få bort dom sista kartongerna. Vill bara ha bort allting så att det kan bli klart någon gång.

Det känns så konstigt att det är tyst i huset. Gabbe och Amme ska sova över på fritids så dom har inte ens varit hemma, Fredrik skulle lämna madrasser till dom och mamma är någonstans. Tur att jag har min homie Nisse! elläääär nej, hatar honom. Aja, nu ska jag typ ta det lungt, för har hållit igång hela dagen!

PUSS


Saknar dig för mycket snygging!

Kommentar:
#1: Sofie

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-25 @ 14:09:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: