Linnea Lucia Engström

2011-11-13
19:13:03

HEJSAN ALLA CP-BARN
hahaha sorry kom och tänka på den låten. Kan säga att jag vakna på fel sida idag, Gabbe hade två kompisar som sov över (dom gick och slog mig på rumpan hela kvällen igår?! WTF?!) och eftersom jag inte har fått nån lucka till mitt rum (har fått rum på vinden för er som inte vet det) är det som att vara i samma rum som dom, och då går det absolut inte att sova. Låg och höll för öronen i nån timme sen gav jag upp och gick upp. Härligt, min enda sovmorgon den här veckan! Åkte på hockey sen och såg a-laget, vet inte vad som har hänt men dom leder serien? Mamma stog fortfarande i mjukisbyxor hemma och lagade mat när matchen hade börjat så vi blev lite sena, när vi kom hade det blivit 2 mål och värsta slagsmålet så en hade fått matchstraff. Hårda killar. Ina kom sen i sista perioden, jag hade tydligen sagt fel tid till henne. Ops. Men Sudret vann iaf så det var bra! Efter det träffade jag Stina Andersson, en barndomskompis jag tappat kontakten med, men nu ska det bli ändring! Var så skönt att sitta och prata med henne om allt. Nu har hon åkt för att fira sin pappa, jag får väl fira min sen när jag åker till Stockholm nästa gång. Har fortfarande inte köpt födelsedagspresent till honom och han fyllde år den 16 september så jag ligger 2 presenter efter nu. Inte bra, inte bra. Men det tar jag igen, choklad brukar funka! Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, sova antar jag eftersom jag ligger efter med sömnen. Äsch, kan ju egentligen sova sen när jag blir gammal. Vi får se.

PUSS


haha wtf

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: