Linnea Lucia Engström

2011-11-20
20:26:38

Ingen bandy
Hej! Jag har precis tackat nej till att börja spela bandy. Har varit väldigt mycket fram och tillbaka, många har tjatat på mig och då blir man nästan emot det istället. Har aldrig hållt en bandyklubba förut, eller okej på idrotten i skolan och ute på gatan med min lillebror och massa grabbar, men så ska man helt plötsligt börja i värsta satsarlaget. Det var väl mest för att jag saknar att ha ett lag, eftersom basketen inte funkade på grund av avståndet så är nästan bandy det enda alternativet. Men känner att jag inte är så taggad på bandy just nu, plus att det är i klinte och jag går ju i skolan i klinte, så det betyder att jag ska sitta och åka fyra gånger fram och tillbaka mellan hemse och klinte varje dag det är träning. Fast det är det ju värt, om jag sen kommer att börja. Har försökt tvinga Isabelle, hon är lite svår, och Victoria men hon har så mycket i skolan, för att inte behöva börja själv. Får väl göra det i slutändan, forever alone, men det blir nog bra. Känner ju faktiskt några som spelar där! Aja, det löser sig nog.

Annars har jag sett hockey idag igen, och åkt skridskor. Bor typ i ishallen hehe. Imorgon har jag bara en lektion så har lyckats få min farmor som är ledig då att hämta mig när jag slutar, hon är snäll hon! Tror jag ska se en av alla de tusen filmer jag fick av Agnes nu, tur att jag har henne!

PUSS


ljust hår!

Kommentar:

nja, har ju haft bättre, haha. eller ja, helgen sög :D men det kommer flera! ;)

2011-11-20 @ 22:01:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: