Linnea Lucia Engström

2011-11-26
21:42:10

Julen är här
Kom precis hem! Har varit på julbord (snart jul?!) med mitt sommarjobb vid Holmhällar, det ligger typ längst ner på Gotland. Det var helt okej, åt inte så mycket dock. Var inte på mathumör av någon konstig anledning. Min lilla granne är här nu, han sitter och spelar tvspel med min lillebror, haha söt. Victoria kommer snart också, hon ska sova här. Mys! Imorgon är det julskyltning på Hemse, det som är lite surt är att det är någon storm här som heter Berit, så kommer nog inte vara så kul att gå ute imorgon. Båtarna är inställda och allt, galet. Hoppas Berit inte hade tänkt vara här så länge! När jag och Victoria gick i stan idag blåste till och med min halsduk av, och då hade stormen inte ens börjat på allvar. Så vi får se hur mycket värre det kommer bli. Ha en bra kväll!

PUSS


jag och lillasyster nu

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: