Linnea Lucia Engström

2011-11-14
13:58:12

Last man standing
Sitter på psykologilektion och typ snackar om Freud och normer. Fick höra att Petter ALDRIG har åkt rulltrappa?! vad fan hände där liksom?! Aldrig åkt rulltrappa, sjukt. Hoppas han skojar. Trodde inte jag skulle behöva gå till skolan idag för igår svullnade mitt öga upp och blev rött, så mamma sa att jag skulle lägga på en gurkbit under natten för att få ner svullnaden, men det gjorde jag inte och hoppades att det skulle bli värre, men så blev det inte. När jag vaknade hade det typ blivit bättre av sig själv. Satan. Fast har ändå varit en skön dag, vi gjorde inte ett skit på naturvetenskapen, eller jag Ina och Fanny tog ett prov på ett dörrhandtag, sen hade vi gjort vårt. Läste några gamla inlägg i Dianas blogg, och hittade dom här bilderna:
saknar dig! <3

Kommentarer:

sv: fettniiize! bloglovin?

2011-11-14 @ 17:49:20
#2: diana

saknar dig med min bästa syster <3

2011-11-19 @ 11:21:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: