Linnea Lucia Engström

2011-11-15
20:54:19

Looking the other way
Helloo! Skoldagen idag var ingen höjdare, dagen började med att jag fick sitta i kö (vilket inte är vanligt på Gotland), för att en bil hade kört av vägen och föraren blev hämtad med helikopter så hela vägen var avspärrad. Bilen såg sjukt läskig ut, den var typ halvt så bred som vanligt, helt kraschad. De var tvungna att skära ut personen för att dörrarna inte gick att öppna. Det som var så synd var att jag dock bara kom 5 minuter sent, ett tag hoppades jag att jag skulle slippa skolan för den andra bussen vände och började köra tillbaka men det var tydligen för att de tog en annan väg. Det sög. Sen var dagen så jävla seg, fick väcka Fanny på religionen haha sötnos!
Ända sedan jag kom hem har jag hållit på med mitt rum, sängen är helt klar och nästan garderoben också. Alla kläder jag har på Gotland är iaf instuvade! På lördag ska jag och mamma in till jysk och köpa det sista, det är skönt att det äntligen börjar närma sig tills det blir klart! Är ledig imorgon, älskar Donner, och Gabbe ska vara hemma med mig så vi får se vad vi hittar på!

PUSS


Sa igår att ni skulle få bilder på rummet men tar tillbaka det för det är inte tillräckligt klart än, ni får en bild på mig och Amelia istället, woho!

Kommentar:
#1: ALVA

Sv: Haha, nej då! :D

2011-11-16 @ 15:37:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: