Linnea Lucia Engström

2011-11-12
18:04:33

LÖRDAG
Hej, är så sjukt trött. Var tvungen att upp och jobba halv nio i morse, plus att jag försov mig. Ajaj. Men kom i tid! Brukar inte vara så mycket folk på lördagar, iaf om man jämför med sommaren men idag var det full fart! Fast det är skönare för då går tiden snabbare. Gick runt i min egna lilla värld, fick höra av Andreas att han tydligen hade varit där, så så med är jag :D Det var nån liten grabb som glömde kvar en ballong så den sa dom åt mig att ta med hem till Amme, så jag fick cykla hem med en röd ballong i handen! Kul. Träffade min grannes mamma hemma på gatan och hon skulle upp och se honom spela hockey, så jag åkte hem och vände, och gick upp på hockey. Skitkallt var det där! Har fortfarande ingen känsel i fötterna. Min grannes mormor var med också, hon är så söt! Stod och typ skrek, och blev arg när det inte gick som hon ville i matchen. Nu vet jag var min granne har fått sitt humör ifrån :D Matchen slutade iaf 3-3. Kom hem precis nu och har lust att sova, men vet inte vad jag ska göra ikväll. Vi får se vad livet har att bjuda på!

Juste, kom på att jag skulle berätta om rugbyn igår på jumpan, helt galet. Har hamnat i en sportklass IGEN, min tredje, och alla är vinnarskallar! I början fick vi tackla varandra, jag och Ina blev lite utsatta för vi hade Emil emot oss. Inte kul naj. Galen kille. Haha han försökte hoppa över våran mur, då kommer vår lärare och trycker bort honom med en hand i bröstet hur lätt som helst, såg så jävla kul ut när Emil flyger iväg, aspaff och ba fan hände? Man fick inte hoppa över muren tydligen. Men sen körde vi match och jag gjorde hur många touchdowns som helst eller vad fan det heter. Det var fräckt (haha Isabelle vet vad jag menar). Nej nu blev det långt igen, måste sluta skriva så mycket.

PUSS


Haha mamma skickade den här bilden idag på Gabbe, han satt tydligen och rökte mellan sina hockeymatcher. Han är 7 år. Cool kille.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: