Linnea Lucia Engström

2011-11-14
21:49:39

MÅLNING
Hej!

Jag fick min säng levererad idag, eftersom min trapp är så smal och fönstret är typ normalstort får man inte upp en stor säng i mitt rum, så det var någon som byggde en säng till mig och satte upp idag. Så jag har spenderat hela kvällen målandes, min säng dårå och min fönsterbräda. Eftersom själva rummet är så ljust ska jag ha mörkare möbler, tror det kommer bli bra! Problemet var att det var så trångt att måla för att sängen stod på snedden, så jag fick färg lite överallt. En stor svart fläk mitt på mitt fina vita golv bland annat för att jag satte knät i locket och glömde bort det sen. Plus att jag var tvungen att ligga och måla på rygg för att komma åt under hela fönsterbrädan så det droppade färg ner på mig, kul! Men på något sätt lyckades jag få allt som skulle bli svart, svart iaf! Det är positivt. Ni får bilder imorgon, när allting har kommit på plats. Vet inte hur jag ska sova inatt, måste lägga madrassen brevid sängen så kommer antagligen ramla ner i hålet till trappen i mitt rum. Aja, vad gör det om 100 år, som Fanny säger.

PUSS


I Stockholm med mitt hallon!

Kommentarer:
#1: ALVA

Sv: Sååå ja, nu har vi kommit i gång med kommentarerna, haha! Men jo, jag ser faktiskt fram emot det. Jag brukar inte må illa och sånt så det ska nog gå bra, haha :D

2011-11-14 @ 22:27:06
#2: ALVA

Ja jag hoppas det! :D Du får väl åka fram och tillbaka till sthlm så du kan träffa oss, haha :D

2011-11-15 @ 20:11:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: