Linnea Lucia Engström

2011-11-16
20:03:46

Rest In Peace
Idag är det ett år sedan du dog mormor. Du kommer alltid finnas i våra hjärtan. Vila i frid.

"När jag fick dödssamtalet från min bonuspappa stannade min värld, även fast klockan tickade. Jag andades inte, även fast mina lungor pressades ut och in. Jag lade mig i badkaret i skållande hett vatten och jag märkte knappt att jag grät. Mina tårar smälte tyst ihop med bubblorna som omslöt badvattnet. Hon led inte, blödde inte men det gör lika ont ändå. I mitt hjärta."


Kommentar:
#1: s

Överallt finns det rester av människor som gått sin väg, det finns tusen sett att överge någon på, men det gör alltid lika ont.



jag älskar dig linnea, finns här för dig. <3

2011-11-18 @ 09:00:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: