Linnea Lucia Engström

2011-11-28
12:36:38

Sovmorgon
Sitter i skolan och har inte börjat än. Vår naturvetenskap blev inställd idag för att vår lärare är på någon hästsak i globen. Kändes lite halvt ovärt att åka till skolan när man börjar halv 1 och slutar typ halv 3, men tyvärr fanns det en buss som tajmade in så den fick man ta. Skönt med sovmorgon iaf! Igår var jag uppe på julskyltningen på Hemse lite snabbt, men höll på att blåsa bort så gick hem ganska fort igen. Jag och Fredrik fixade en del på mitt rum, så nu har jag även gardiner, ett skrivbord och en TV! Börjar verkligen närma sig nu. Efter skolan ska jag hämta Gabbe och Amme på fritids och sen ska vi åka skridskor, snäll jag är! Nu börjar nog lektionen snart,
PUSS
spenderade nästan hela helgen med denna underbara person!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: