Linnea Lucia Engström

2011-11-24
12:06:47

The botten is nådd
Hann aldrig blogga igår. Var ledig som varje onsdag så hann med väldigt mycket. Tränade, skrev en naturvetenskapsuppsats, spelade pingis i en och en halv timme vid sudervallen, hjälpte mamma och fredrik att flytta ett astungt skåp, målade en sak till garderoben, bar porslin, rensade i mitt rum, och läste mina gamla hockeydagböcker. Fan vad jag har skämt ut mig genom åren! Hatar mig själv! Har bland annat kastat in en puck i någons huvud på en a-lags träning, haha dör. Nu glömmer vi det! Sitter på svenskalektion nu, eller den har inte börjat än. Läraren håller på att dela ut gamla inlämningar vi gjort. Vi skulle skriva en argumenterande text och jag skrev en sån i 8an så jag lämnade helt enkelt in den bara, och jag fick A på den haha? wtf. Ikväll har jag och mamma pump, inte taggad men det kommer.

PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: