Linnea Lucia Engström

2011-11-18
16:09:59

TILL DIANA OCH PAULINA
Hatar mitt liv just nu, Ina och jag hade värsta planerna men sen kommer min kära mamma och förstör allting. Love!

I alla fall så sitter jag väldigt depp och kollar på mina gamla videoklipp på youtube, och hittade ett jag gjorde på mig, Diana och Paulina i våras. En video på hela vår uppväxt från 6an till 9an till, sammanfattar allt! Galet hur mycket man förändras. Eftersom jag nu redan har lagt ut ett klipp på mig, kan ni lika gärna få ett till. Jag kommer hata mig själv sen, men aja. Lite mycket bilder kanske (älskar den sista(:P)), men som sagt - till bästa DIANA OCH PAULINA!

PUSS



saknar er bebisar

Kommentarer:

<3

2011-11-18 @ 17:01:39
#2: ALVA

Det var ju kul att ni var bäääst! :D mitt liv suger också just nu faktiskt. eller kanske inte suger, men det har varit bättre! tråkigt att det inte blev som planerat. mina planer kraschade också för ikväll. för jag ska åka till mormor och morfar i morgon på förmiddagen.. annars så har jag väl inte gjort någonting idag, skolan är lika tråkig som alltid och så har jag kvarsittning VARJE fredag. livet är hårt iblaaand, haha ;)

2011-11-18 @ 17:54:45
#3: alva

haha vi skulle se en svartvit film som var mer än 3 timmar lång och det orkade inte vi så vi gick där ifrån och vi MÅSTE tydligen se den så det är de vi gör påfredagarna, hehe. gör du? kul att någon känner som jag. fast det är ju inte kul egentligen. finns om du behöver prata! :)

2011-11-18 @ 20:12:49
#4: alva

ja det är de jag menar! :D nejdå, jag är ganska bra på att lyssna, så du veeet liksom :)

2011-11-19 @ 00:04:17
#5: Anonym

alltså den där videon är hur fin som helst! Jag saknar verkligen allting, det känns som igår. Vi har så mycket minnen tillsammans att det är helt sjukt. Nästa gång du kommer till stockholm så borde vi tre göra något!! Älskar dig också <3

2011-11-19 @ 11:19:07
#6: P

Haha åh va sweeet L! Meh pinsamt va ful man va haha puss puss DU EGER <3

2011-11-19 @ 21:58:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: