Linnea Lucia Engström

2011-11-29
12:57:41

WOHO
Just nu känns det så sjukt bra! Vi har religion men vår lärare är sjuk så vi fick en uppgift av vår rektor. Men vi gjorde klart den fort så nu kan vi ta kvart över 1 bussen hem! Fan vad skönt. Fast jag och Agnes kom fram till att vi egentligen inte hade behövt komma hit, eftersom båda våra lärare inte varit här idag. Vi har haft rektorn båda lektionerna men hon gav oss uppgifter och drog, så vi hade lika gärna kunnat sitta hemma och jobba. Så det suger ju lite. Men är glad att få komma hem nån timme tidigare iaf!
Jag tog ett kort på en liten del av mitt rum igår, och jag har ju lovat er bilder så här får ni en bild iaf!

Kommentarer:
#1: Anonym

snyyyyygt!! / isabelle

2011-11-29 @ 17:06:51
#2: Hanna

Hej gumman! Är det nu i helgen du kommer hem? skriv till mig på facebook så får vi bestämma en dag då! :)

Kramar! <3

2011-11-29 @ 20:32:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: