Linnea Lucia Engström

2012-04-24
19:33:23

Den enda regeln är att du ska ha så jävla kul
Har haft nationella och matteprov och skit så känner mig helt seg i huvudet, fortfarande inte återhämtat mig helt sen helgen. Då är det tur att man har sina fina vänner Fannyy och Agnes! Blev en liten flumdag idag. Men iaf, det blev många matcher i helgen och hade inte dom bästa tiderna, sista matchen på kvällen och nästan första på morgonen.. Det var lite segt, men vi klarade de galant.

Jag, Dess, Annie P och Linda delade rum och vi lyckades få det finaste rummet, var nästan som en svit så dom andra var lagom glada. Var verkligen hur fint som helst, och jag och Dess fick dessutom sova i "the masterbed" så jag klagade inte! Det kunde inte bli så mycket bättre. Det var ett annat gotlandslag med på cupen också, VAIS herr/juniorlag så på båten hem fick vi sällskap av dom. Mycket trevligt, roliga sorkar. Hela helgen har vi taggat match till dansa, pausa låten så tänkte att jag kunde plåga er lite med den också.

PUSS



Kommentarer:

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA KAN INTE SLUTA SKRATTA VILKEN JÄVLA LÅÅÅT! HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2012-04-24 @ 20:38:13
#2: leffan

hahah men verkligen! :D

2012-04-24 @ 21:38:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: