Linnea Lucia Engström

2012-04-18
16:33:34

i'm bulletproof, nothing to lose
Igår tog jag och Fanny den tidigare bussen hem, och det blev våfflor! Det var lite galet men kul som attan. Haha puss på dig fina vän. Sen lyckades jag bli klar med religionen så check på den nu, sköönt! Och sen träffade jag Hannes också, vi såg typ hockey. Kunde inte bli en så mycket bättre dag. Idag har jag inte gjort så mycket som jag borde, jag kommer va körd på nationella muntliga i svenska hehe. Dessi ringde mig förut och sa att hon har fått körkort, så jag säger bara GRATTIS! Blev typ lika glad som om det var jag som fått körkort. Och på tal om det, jag ska ut och övningsköra snart, innan träningen. Men först svenskan...

PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: