Linnea Lucia Engström

2012-04-19
17:00:02

varje sekund är ett minne
Idag på eftermiddagen hade vi egen förberedelse inför nationella och då hade jag sån tur att Emils mamma skulle till Hemse då så jag och Emil fick skjuts hem tidigare! Sköönt! Jag är nästan klar med min presentation iaf, och det måste jag vara för kommer hem söndag natt och har presetationen på måndag morgon. Så det är kul... Kommer nog sluta med att jag får improvisera lite tror jag. Höhö.

Jag borde nästan vara lite stressad, för ska hinna läsa ut engelskaboken, göra klart svenskan, packa (!), till ica med dess och köpa frukost till båten imorn, och se hockeyn ikväll. Om det blir med eller utan Hannes får vi se. Jag ligger alltså lite efter i planeringen men det löser sig nog, orkar inte stressa upp mig. Fredrik var så snäll och sa att han kunde ställa upp och skjutsa mig och dess imorn, så vi slipper sova i Klinte ikväll. Men ska försöka lägga mig i tid, för ska dra hemifrån 20 över 5 så blir upp tidigt...  Sen har vi vår första match 21.50 imorn kväll så då kommer man vara lagom trött. Men det kommer bli super, är skittaggad!

PUSS


en bild på lite folk i mina släkter jag kämpat med i nån timme (Ina gjorde så jag fick börja om också) som jag ska ha i min presentation på måndag

Kommentar:

äsch, helt fick du fan inte börja om

2012-04-20 @ 09:13:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: