Linnea Lucia Engström

2012-04-03
19:58:15

varför landa när jag kan flyga bland änglarna?
NU HAR JAG PÅSKLOV! Jag och mina underbara vänner Fanniii och Inaai fixade lite så vi inte behöver åka till skolan imorn. Jag kommer nästan ha lov i 2 veckor nu, yeeyy. Känns ganska bra. Drar till Sthlm om nån dag, skönt att komma bort från allt ett tag, lite ombyte. Sen blir det hem igen och träffa lite fint folk, Fanny och jag ska definitivt ha en liten dejt. Idag har jag träffat Gottba nån timme, och varit ute och kört lite bandy med lillebror. Har fortfarande några uppsatser som ska in men ska nog ta tag i det en annan dag. En vacker dag.

PUSS


såhääär glad. PÅÅSKLOOV

Kommentar:

vi ska verkligen ha en dejt!!!!! WOOP! puss och kram på dii skumbanan gilla di kompis! :)))

2012-04-03 @ 20:47:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: