Linnea Lucia Engström

2012-04-08
19:44:49

when music hits you, you feel no pain
Blev lite ändrade planer idag. Skulle egentligen träffa Gustav efter farmor och farfar hade varit här, men det blev för sent. Sen trodde jag att jag skulle shoppa med Sara men så blev det inte heller. Allting blir uppskjutet till morgondagen. Så kommer bli fullt upp imorn kan jag säga, egentligen bjuden på middag hos släktingar men tror jag får hoppa det. Och ska tydligen på bio... Jag får helt enkelt vara på flera ställen på samma gång. Idag har jag iaf istället kört bandy med pappa och Selina, och sen lekte jag modell också hehe. Selina tog massor med kort. Här är ett:



PUSS

Kommentar:
#1: din man

NICE BRUD

2012-04-08 @ 19:50:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: