Linnea Lucia Engström

2012-08-04
00:01:28

As free as an eagle

Hej igen. Jag måste bara säga att jag jobbade sista dagen idag! Har jobbat 155 timmar totalt tror jag det var, 7 veckor iaf. Nu efteråt ångrar man sig inte, även om man gärna hade varit lite mer ledig. Har inte hunnit med allt man vill göra. Men jag är glad att jag fick åka och bo i herta med Hannes iaf, min ljuspunkt i sommar. Och när Sara var nere, fast att jag blev sjuk och hela köret... Nu är alla mina sthlms-dagar inplanerade också, fullt upp varje dag precis som det ska vara ändå tills jag åker tillbaka. Då saknar man en viss person lite mindre också... Imorgon är det först Sara och sen Emma som står på schemat. Och om ni undrar så är jag nog typ nästan frisk nu, tur att medicinen hjälpte! Allt flyter på alltså. Fast saknar dig redan... PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: