Linnea Lucia Engström

2012-12-15
23:18:07

I won't let the sun go down on me

Tjohej. Hade match idag och det gick lite sådär för oss om man säger så. Fast jag gjorde vårat mål iaf. Sen körde jag hem i snöstormen. Man såg ingenting så det var en liten utmaning. Tog ungefär 25 minuter att köra hem om inte mer. Annars tar det typ en kvart... Sen direkt på hockey, en helt galen match. Alla blev så jävla arga på varandra på planen, och så blev det mål vid slutsignalen osv. Samma lag som möts imorgon så det kommer säkert bli lika galet då. Efter matchen åkte massa folk med oss hem och vi firade mamma som fyllde år i torsdags. Nånting bra är väl att jag har mått så mycket bättre idag än jag gjorde igår. Och förhoppningsvis blir det ännu bättre imorgon! Tack mina fina kompisar för att ni finns för mig :)

PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: