Linnea Lucia Engström

2012-12-10
23:02:21

You're stuck in my brain

På väg hem från träningen nu. Vi trodde att vägen skulle vara helt översnöad nu eftersom det snöade så mycket när vi åkte dit, men det är faktiskt inga problemas. Vi kommer nog hem trots allt! Men det som stör mig är att vi har nationella imorgon i matte på saker som vi gjorde för mer än ett år sen. Hur ska vi komma ihåg det egentligen? Det enda positiva är att man kanske kommer hem tidigare. Usch usch usch.
Förresten så är det 14 dagar kvar till julafton :D jag och gabbe hittade några paket vid Yvonne och rune som är till oss. Gabbe sa att tre stycken var till mig!!! Shit vad taggad jag är på att öppna paket! Nej puss på er

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3105850/images/2012/pic_50c652bc9606ee3d96c0a7ee.jpg" class="image">


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: