Linnea Lucia Engström

2012-02-09
13:02:02

hej amigos
Sitter på spanskan och har översatt en text om askungen, haha. Vi hade matteprov förut också, känner mig körd fast ändå inte. Det kan ha gått bra. Det märker jag väl när jag får tillbaka provet. Jag vill bara få den här dagen överstökad, hem träna sova och sen är det fredag! Då kommer äntligen sara! Det är ju kul att några i klassen bestämt att vi skulle träffas då, den enda fredagen jag inte kan typ. Men inget att hänga läpp för.

Kan berätta att igår när vi körde hem från träningen så var det snöstorm, och det var inte så långt ifrån att vi körde av vägen kan jag säga. Alla satt och skrek haha. Sen skulle jag gå hem i stormen och det var ju inte plogat eller så, så gick i minst 1 decimeter snö hem. Var helt slut när jag kom hem, och hade snö överallt. Mys! Nu måste jag back on track, spanska i nån timme till...

PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: