Linnea Lucia Engström

2012-02-11
13:04:41

Johan L!
Hej! Igår var det full fart hela dagen. Direkt från skolan till stan där jag och Yvonne hämtade hennes bil från service, sen till dinsko där jag köpte ett par skor jag velat ha flera månader. ÄNTLIGEN! Till båten där vi hämtade Sara, full fart hem där vi slängde i oss mat. Vidare till ishallen där Johan Larsson höll förerdrag för Gabbes lag och nåt till om hur hans liv sett ut, hur han ätit osv. Sara visste inte om det innan, hon blev ganska chockad om man säger så! Man fattar inte hur långt han egentligen har gått. Vi var med och lyssnade iaf! Efter hamnade jag på två bilder med honom, hehe. Vi stannade och pratade lite med honom efter också. Sen hem fort igen, och tillbaka upp på Sudrets näst sista hockeymatch. Dom hade fixat värsta hejarklacken och allt! Det slutade med att Sudret vann med 4-0.

Bästa kvällen på länge! Är så jävla glad för att Sara är här!

PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: