Linnea Lucia Engström

2012-02-25
00:01:16

på andra sidan
Hej! Vet inte om jag sagt att jag skulle till Stockholm idag. Jag är där nu iaf. Tog flyget direkt efter skolan så har spenderat hela kvällen här! Det blev en familjekväll, har inte träffat människorna på nästan exakt en månad. Känns som att banden blir starkare ju längre ifrån varann man är. Jaja. Jag har ganska mycket planerat dom här dagarna nu:

imorgon: först gäster. Sen vara med syster och Rasmus. Träffa Sara Paulina Marcus på kvällen. Sara sover hos mig.
söndag: kanske åka skidor? beror sig på vädret. Annars träffa Hanna, och kanske några fler. Kanske se Marcus basketmatch?
måndag: shopping, Emma Sara Paulina. Träffa Sandra på kvällen och sova över.
tisdag: Sandra och sedan hemfärd.

Kanske inte låter så mycket, men känns som de! Ska hinna vara med familjen också. Men det brukar lösa sig.

PUSS


SysterYster!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: