Linnea Lucia Engström

2012-02-04
17:21:09

premiär
Hej, har haft min innebandymatchpremiär idag. Vi vann med 10-3, eller tror att det blev det. Nåt sånt iaf! Jag hade ett stolpskott mitt första byte haha. Tänk om jag hade gjort mål, nybörjarn ba. Vi spelade basket som uppvärmning också, så det kunde väl nästan inte varit bättre :D Jag har varit osäker på hur seriös jag ska bli med bandyn, men jag tror faktiskt att jag ska satsa nu. Älskar laget, alla är underbara och goa! Och kan nog inte få så mycket bättre tränare. Så kör ba, säger jag! Inget att förlora.

"17 årigt nyförvärv från Stockholm som flyttat till Gotland för studier. Gör sin första innebandysäsong men har tidigare spelat basket på tämligen hög nivå. Lär sig fort och kommer idag göra premiär i KIK dressen."

Så stog det i matchprogrammet, bredvid en ful bild på mig. Jag visste inte ens att dom hade värsta satsar matchprogrammet! Ute i entrén sitter det också bilder på laget, så där hänger jag också. Så är nog ganska seriös med bandyn, även om jag typ förnekat det. Aja, nog om bandyn. Nu ska jag till Agnes.

PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: