Linnea Lucia Engström

2012-02-07
18:26:48

she´s a gold digger way over time
Hej! Känner mig duktig, har skickat in 3 uppgifter/uppsatser sen jag kom hem nu. Då är jag helt ledig ikväll alltså, och även imorgon. Tror jag ska till Ina med Fanny och Agnes och åka pulka efter hästarna, myys. Jag har pratat med Sara idag också och hon ska boka biljetter idag, så hon kommer hit i helgen! :D Det kommer bli kanoners! Förresten så har jag ont i hela kroppen idag, vi hade jävla fys igår och jag stretchade inte efter så är stel som en pinne! plus att mitt knä spökar. Men får väl skylla mig själv... Ska ner och äta nu,

PUSS


längtar tills du kommer hit kåmpis!

Kommentar:
#1: ALVA

Det låter ju sjukt nice! Jobbar du så hela sommarlovet då? Eller är det typ ett antal veckor? Tjänar du mycket? :)

2012-02-07 @ 20:50:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: